Thursday, January 26, 2012

Apple

Alhamdullillah, dah sebulan aku menggunakan iPhone 4S. Benda yang selama ini menjadi idaman aku. Setakat ini boleh dikatakan aku berpuas hati dengan iPhone. Aku dah lama minat dengan barangan keluar Apple. Cuma baru hujung tahun lepas baru aku dapat sambar satu produk Apple. Yes!! at last. Boleh dikatakan aku memang gila dengan barangan Apple. Sebelum ni tak dapat nak beli pasar poket tak kukuh. Barangan Apple memang mahal sikit. Tapi memang puas hati. So, lepas ni aku akan letak apa-apa perkara yang berkaitan dengan produk Apple ni dalam blog aku. Kepada yang tak suka sila jauhkan diri anda dari blog aku ni. Aku pun buat blog ni untuk manfaat aku. Tapi bagi yang nak ambil manfaat, silakan dan tiada halangan. Nak tau lebih lanjut boleh google je kat web. Belambak web tentang Apple. Aku dalam misi kumpul duit nak beli produk lain pulak. InsyaAllah.

No comments: